شناسه خبر : 50600
جمعه 05 آذر 1395 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عزاداری جانبازان آسایشگاه امام در اربعین حسینی/تصاویر

مراسم عزاداری اربعیین حسینی در آسایشگاه حضرت امام خمینی با حضور جانبازان و کارکنان این مرکز فرهنگی - توانبخشی برگزار شد.

فاش نیوز-مراسم عزاداری اربعیین حسینی در آسایشگاه حضرت امام خمینی با حضور جانبازان و کارکنان این مرکز فرهنگی- توانبخشی برگزار شد.

بر پایه این گزارش، به مناسبت اربعیین حسینی مراسم عزاداری و بزرگداشت کاروان اسرای کربلا با حضور جانبازان و کارکنان آسایشگاه حضرت امام خمینی در نماز خانه این مرکز برگزار گردید.

دراین مراسم ابتدا یکی از مداحان اهل بیت به مداحی وذکر مصیبت پرداخت؛ سپس امام جماعت آسایشگاه سخنرانی ای پیرامون موضوع صبر و اثرات آن ایراد کرد و در انتها نیز زیارت اربعین قرائت شد.

این مراسم که با حال وهوای خاصی نیز برگزار گردید از سوی واحد فرهنگی شورای جانبازان آسایشگاه حضرت امام خمینی برنامه ریزی شده بود.

گفتنی است آسایشگاه جانبازان امام خمینی در منطقه نیاوران تهران با سابقه ترین و خاطره انگیز ترین آسایشگاه جانبازان ایران محسوب می شود که ازظرفیت فرهنگی بالایی نیز برخوردار است.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سال 61درسفرعشق قطع نخاع شدم دراین آسایشگاه بستری شدم بعدها مسایلی پیش آمد که گوشه عزلت گزیدم راستی آنها که منتظر ماساژپاهایشان دراربعینند میدانند که مادربازگشایی راه کربلا بامددالهی دخیلیم وپاهایمان نیاز به ماساژدرانزوادارد کاروانی ازعلمداران شهیدزنده چرا دراین سالها جلودار نیست مگردل ندارند سفراربعین باید بردل بماند باناتوانی تاحساب ومحشر
برادران سلام از اينكه پس از سالها هنوز همصدايي داريد و با تحمل اين همه درد و رنج باز نقطه پيروزي كه همان وحدت است از ياد نبرده ايد بشما درود ميفرستم و ارزو دارم مثل شما باشم
سلام
التماس دعا
یه غربت و مظلومیتی تو تک تک تصویرهاست که هر بار این تصاویر را نگاه می کنم دلم پراز اندوه می شود .
یه چیز بگم ؟
به نظرم میاد حال و هوای آسایشگاه امام با بقیه آسایشگاه های دیگه فرق داره ؟ چرا ؟
اي مردم از ما جانبازان يه زره مونده اين را هم بخورند ببينيم چي ميشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi